Ads 468x60px

sobota, 31 sierpnia 2013

Brzoskwiniowy krem pod prysznic z witaminą A BingoSpa

Płyny do kąpieli to produkty, które wprost uwielbiam testować i zawsze mam co najmniej kilka różnych butelek w swojej łazience :)
Postanowiłam przetestować Brzoskwiniowy krem pod prysznic z witaminą A od BingoSpa.


Co mogę powiedzieć na jego temat? Przede wszystkim poprawiono jakość opakowania. Etykieta nie jest już papierowa, dzięki czemu nie moknie pod prysznicem.


Zapach jest bardzo przyjemny, dość wyrazisty i soczysty. Jako, że jestem fanką ładnych (ale nie przesadnie mocnych) zapachów, ten trafił w mój gust.
Konsystencja również jest przyjemna, chociaż mogłaby być odrobinę gęstsza. Niestety produkt nie pieni się intensywnie, a ja lubię gęstą pianę, więc tutaj niestety nie spełnił moich oczekiwań.



OPIS ZE STRONY PRODUCENTA:
Delikatny krem pod prysznic BingoSpa nakarmi Twoją skórę słodko orzeźwiającą brzoskwinią, a Ciebie napełni radością i chęcią do działania.

Lekka, puszysta piana zmysłowo otuli Twoje ciało, a zapach soczystych brzoskwiń wyzwoli pozytywną energię. Dzięki zawartości witaminy A skóra odzyskuje młodzieńczy wygląd i blask.


Na cały dzień pozostawi uczucie radości i słodkiego ukojenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Glam Look

Moda, porady, kosmetyki, kulinaria, produkty godne polecenia...
Wszystko w jednym miejscu!

WSPÓŁPRACA

Interesuje Cię współpraca ze mną?
Napisz na: glam.look.blogspot@gmail.com

Kącik Pytań

Masz problem lub pytanie?
Chcesz, abym poruszyła jakiś temat na swoim blogu?
Skontaktuj się ze mną drogą mailową!
Z chęcią pomogę :-)